Candidate experience

Look at the journey

Website

Optimized

Een geoptimaliseerde en slim ingerichte website is tegenwoordig essentieel. Geef jouw bezoeker op de website een optimale beleving, zowel op desktop als op mobiel. Verplaats jezelf in de bezoeker en richt een zo optimaal mogelijke ‘candidate journey’ in, zodat je bezoeker meerdere contactmomenten heeft. Dit worden zogenaamde touchpoints genoemd.

ATS system

Second journey

Tegenwoordig is een geoptimaliseerd ATS systeem essentieel. Koppelingen met jouw website, maar ook de data verrijken voor rapportages. De kandidaat legt een bepaalde journey af, zowel online als offline. Een goed geoptimaliseerd en vooral gebruikersvriendelijke ATS systeem draagt bij om te kijken wat de kwaliteit is van jouw kandidaten.

ATS system

Second journey

Tegenwoordig is een geoptimaliseerd ATS systeem essentieel. Koppelingen met jouw website, maar ook de data verrijken voor rapportages. De kandidaat legt een bepaalde journey af, zowel online als offline. Een goed geoptimaliseerd en vooral gebruikersvriendelijke ATS systeem draagt bij om te kijken wat de kwaliteit is van jouw kandidaten.

Recruitment process

Follow up

Het recruitment proces is een belangrijk onderdeel binnen de candidate journey. De kandidaat heeft online al een bepaald pad bewandeld en de keuze gemaakt: ‘ik ga solliciteren’. Na de sollicitatie gaat de kandidaat in een nieuwe candidate journey, namelijk het recruitment proces. Een specialistisch team, snelle opvolging en vooral ‘een reactie ontvangen’ zijn sleutelonderdelen voor je online marketing strategie. Het recruitment proces is het verlengstuk van je online marketing.

E-mail marketing

Automation

E-mail marketing is een standaard proces binnen de recruitmentbranche. Het is nu voornamelijk de kunst om de kandidaat de juiste boodschap te versturen en op het juiste moment te benaderen. En dit alles het liefst nog geautomatiseerd. Zogenaamde 1-op-1 e-mail marketing. Bouw een customer data platform op, zodat je automatische flows en triggers kan gaan instellen.

E-mail marketing

Automation

E-mail marketing is een standaard proces binnen de recruitmentbranche. Het is nu voornamelijk de kunst om de kandidaat de juiste boodschap te versturen en op het juiste moment te benaderen. En dit alles het liefst nog geautomatiseerd. Zogenaamde 1-op-1 e-mail marketing. Bouw een customer data platform op, zodat je automatische flows en triggers kan gaan instellen.

We are hungry for more success

And you?