recruitment marketing training

Training recruitment marketing

Waar begin je?

Onze recruitment marketing training is gebaseerd op een eigen ontwikkeld ‘digital maturity model’. Dit model bestaat uit veertien recruitment marketing aspecten. In de recruitment marketing training staan wij stil bij elk onderdeel en gaan wij kijken in welk niveau jouw organisatie en marketingstrategie op dit moment staat. Zie het als een 0-meting en een nieuw vertrekpunt van jouw marketingstrategie. Op basis van de uitkomsten gaan wij kijken waar jij recruitment marketing training kan gebruiken en zullen wij coaching en begeleiding bieden.

 

 

1

Waarom recruitment marketing training?

Werf slimmer en effectiever talenten

De recruitmentbranche loopt, in vergelijking met de e-commerce branche, een flink aantal jaar achter. Wij van eRecruitmentMarketing willen slimme e-commerce strategieën toepassen, zodat de engagement, user experience en vindbaarheid vergroot. Dankzij onze ervaring in zowel de e-commerce als de recruitmentbranche kunnen wij goede begeleiding en training bieden. Wij trainen jouw recruitment marketeer naar een zogenaamde “e-Recruitment Marketeer”. Ben jij overtuigd en wil jij aan de slag met recruitment marketing training? Neem contact met ons op.

Maatwerk recruitment training

Elke situatie is anders

Vanuit eRecruitmentMarketing geven wij maatwerk recruitment marketing trainingen. Het zijn geen standaard recruitment trainingen, maar gericht op de situatie van de klant. Zo trappen wij eerst af met een presentatie van het “digital maturity model”, waarbij wij vervolgens met jullie de diepte ingaan om te kijken op welk niveau jullie staan. Vervolgens komt er een prioriteiten lijst inclusief roadmap uit. 

2

3

Onderwerpen training recruitment

Vanuit het digital maturity model

De indeling van de recruitment marketing training is gebaseerd op het ‘digital maturity model’ en bestaat uit veertien marketingaspecten. Daarvan zijn er vier belangrijke pijlers, namelijk de candidate experience, online campaigns, employer brand marketing en data driven marketing. Tot slot kijken wij ook naar de marketing workflow. Binnen deze vier belangrijke pijlers bevinden zich de marketing aspecten, zoals de website, het recruitmentproces, SEO, jobboard marketing, SEA en bijvoorbeeld content en video marketing. Wij kijken graag met jou naar een maatwerk online recruitment marketing training. Neem contact met ons op voor meer informatie.

“If you want to be a lion, you must train with lions”

– Carlson Gracie –

We are hungry for more success

And you?