Data driven marketing

To optimize your campaigns

Business analyses

Understand data

Data driven marketing begint bij het op orde hebben van jouw online en offline marketing journey. De online candidate journey en het recruitment proces dienen goed op elkaar te zijn afgestemd. In jouw data analyses breng jij deze twee samen, zodat je het resultaat kan analyseren. Uiteraard dienen ook de UTM-codes (een simpele toevoeging aan de URL) goed ingesteld te zijn, zodat je ook kan nagaan ‘waar de bezoeker’ vandaan komt.

Data driven campaigns

Get your ROI

Optimaliseer jouw marketing campagnes op basis van de data die je inzichtelijk hebt. Je wilt tenslotte je ROI (return on investment) behalen. Wat zijn de CPH (cost per hire) en CPR (cost per revenue)? Hoe kan je deze data omzetten, zodat jouw campagnes nog beter gaan presteren? Kunnen jouw campagnes leren van het resultaat en is ‘predictive campaigns’ een optie? Hoe mooi zou het zijn als dit kon? Een zogenaamde ‘stip op de horizon zetten’.

Data driven campaigns

Get your ROI

Optimaliseer jouw marketing campagnes op basis van de data die je inzichtelijk hebt. Je wilt tenslotte je ROI (return on investment) behalen. Wat zijn de CPH (cost per hire) en CPR (cost per revenue)? Hoe kan je deze data omzetten, zodat jouw campagnes nog beter gaan presteren? Kunnen jouw campagnes leren van het resultaat en is ‘predictive campaigns’ een optie? Hoe mooi zou het zijn als dit kon? Een zogenaamde ‘stip op de horizon zetten’.

We are hungry for more success

And you?