Digital Maturity model
Based on recruitment marketing
Bij eRecruitmentMarketing werken wij middels een ‘Digital Maturity model’. Dit is een volwassenheidsmodel om te toetsen waar je staat met jouw marketingstrategie. Wij hebben deze onderverdeeld in vier belangrijke pijlers en veertien marketingaspecten. Zie het als een zogenaamde ‘0-meting’ voor een nieuw vertrekpunt.
Uiteraard kan je ons ook inzetten voor specialistische vragen, zoals SEO, data driven marketing, recruitment proces, SEA of recruitment marketing training.
Our services
Digital maturity components
Candidate experience
Vanaf het moment dat iemand online in aanraking komt met jouw organisatie tot aan het gesprek met jouw medewerkers. De candidate experience is een belangrijk, veelomvattend proces binnen jouw recruitment marketing.
Online campaigns
Succesvolle online recruitment campagnes opzetten? Het is belangrijk om te weten waar jouw doelgroep zich bevindt. Is jouw doelgroep voornamelijk actief op (betaalde) jobboards of eerder via Google Adwords of organisch?
Employer brand
Een goed EVP (Employer value proposition) is belangrijk als je actief aan de slag wilt gaan met je employer branding. Creëer een sterk werkgeversmerk. De EVP is ‘de belofte’ die je doet naar je huidige en toekomstige talenten.
Data driven
Data is het fundament om jouw marketingactiviteiten te analyseren. Krijg meer inzicht in jouw campagnes, candidate experience en merkbeleving door data gedreven te gaan werken. Ga nog gerichter en effectiever te werk.
Marketing workflow
De workflow binnen het marketingteam is een essentieel proces binnen jouw organisatie. Projectmatig en op gestructureerde wijze werken heeft een enorme bijdrage aan het resultaat en succes van de organisatie.
Lees verder
“It means no worries for the rest of your marketing days. It’s our problem-free philosophy, Hakuna Matata!”
– The Lion King –
We are hungry for more success